Al 1 week hier! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Wessel Hovens - WaarBenJij.nu Al 1 week hier! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Wessel Hovens - WaarBenJij.nu

Al 1 week hier!

Blijf op de hoogte en volg Wessel

05 Februari 2015 | Spanje, Valencia

Zo! De eerste week zit er op. De eerste 3 dagen in het airbnb verblijf waren prima! Fijne locatie en leuke mensen. Zondag ochtend spullen gepakt en naar mijn studentenkamer gegaan. Eenmaal hier aangekomen lag iedereen nog te slapen, en nadat ik mijn koffers al leeg had werden de eerste pas wakker. Mijn kamer is heel ruim!

Werd heel erg leuk ontvangen door mijn nieuwe kamergenoten! Ik zit bij een Duitse jongen, Italiaanse jongen, Nederlandse jongen en een Iers meisje. De eerste nacht erg slecht geslapen, het is hier erg gehorig (blijkbaar normaal voor Spaanse huizen, hele dunne muren). Ik werk nu maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:30. Gelukkig kan ik met een Duitse collega meerijden dus hoef ik niet met de metro. Weer wat extra slaap in de ochtend!

Het is wel erg wennen voor mij hier. De stad is heel leuk, alleen op mezelf wonen daar had ik nog geen ervaring mee. Het is helaas ook nog koud, ongeveer 9 graden met flink wat wind. Wel iedere dag blauwe lucht met zon!

Morgen nog de laatste werkdag en dan.. weekend. Nog niet veel op de planning. Ik denk dat ik maar eens ga kijken of het uitgaan hier leuk is!