De eerste dag! (avond) - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Wessel Hovens - WaarBenJij.nu De eerste dag! (avond) - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Wessel Hovens - WaarBenJij.nu

De eerste dag! (avond)

Door: Wessel

Blijf op de hoogte en volg Wessel

29 Januari 2015 | Spanje, Valencia

Welkom bij mijn Reisverslag! Ik zal proberen regelmatig een nieuw verslag te schrijven over wat ik hier allemaal meemaak! Ondanks dat ik niet zo'n hele sterke schrijver ben hoop ik dat het wel leuk is om te lezen.

Vandaag was de dag waar al lang naar afgeteld werd; in het begin denk je: Oh, ik ga pas over 3 maanden. Dan is het ineens 2 weken en dan is het plotseling zover. Het afscheid nemen was zoals verwacht moeilijk, maar hoort er natuurlijk bij.

Aangezien ik pas zondag 01-02 op mijn studentenkamer kan, heb ik voor de eerste drie nachten een kamer geboekt via www.airbnb.com. Ik heb mijn eigen slaap+badkamer in een appartement waar een jongen en meisje wonen van (ik schat) 30 jaar. Ze zijn heel behulpzaam, maar verder regel je wel alles zelf kwa eten en dergelijke.

Morgen (vrijdag) ga ik al meteen naar mijn stagebedrijf werken! Aangezien ik een heel stuk moet lopen en daarna nog een tijd met de metro moet, wordt het vroeg opstaan. Ben wel blij dat mijn dag een invulling heeft. Zaterdag staat er op het programma om hier enkele dingen te regelen zoals een metrokaart, een Spaans SIM kaartje en nog wat spulletjes te kopen.

Zondag ochtend kan ik in mijn studentenkamer. Wat wel leuk is is dat er zaterdag avond een klasgenoot van mijn Minor aankomt die ook hier gaat stage lopen. Hij zit wel helemaal aan de andere kant van de stad, maar wel leuk dat er iemand is die je kent!

Maandag begint de werkweek dan!

Tot het volgende verslag!

  • 30 Januari 2015 - 22:03

    De Driedisteltjes:

    Hoi Wessel,
    Leuk dat je een reisverslag gaat bijhouden. We gaan jou en jouw avonturen zeker volgen. Wij wensen je heel veel plezier in Valencia en een hele fijne stagetijd!!
    Adios!!

Tags: spanje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Wessel

Actief sinds 24 Jan. 2015
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 1948

Voorgaande reizen:

24 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

29 Januari 2015 - 25 Mei 2015

Stage in Valencia

Landen bezocht: